Tack gode gud för måndag!

Sicken ångestsöndag.

Kom på att den sista dagen i månaden närmar sig med stormsteg och jag har helt ignorerat det faktum att räkningarna ligger och bits i en vrå.

Detta var inte bara jobbigt för att jag troligen åker på påminnelseavgifter för att jag är sen, utan för att lördagen, som tidigare nämnts, tog kål på likvida medel. Eller ja, det går väl, men jag sitter just nu och intalar mig själv att jag ska leva klosterliv kommande måndag. Inte gjorde det saken bättre att det tog hela tjugo minuter att hitta den förbenade dosan, då jag fortfarande bor i en kondom.

När det värsta illamåendet lagt sig, kommer jag på att jag har ett jobb. Fan.

I mitt jobb ingår att attestera fakturor, vilket är viktigt att det är gjort inför månadsslutet. Mina privata fakturor, som uppgick till hela tre stycken (!), minskade i betydelse, då jag insåg att jag har 166 st på jobbet. Ångest.

Och väl efter den insikten kom jag på att jag lovat ett kreativt utkast på en illustration innan söndagens slut. Konstnärlig ångest.

Och hela lägenheten är fortfarande inplastad.

Kunde jag inte bara fått vara bakfull?

Kommentarer
Postat av: Lena Persson

JAg förstår precis hur du känner...var fan är raketen till rymden plats för typ 2?????

2010-05-30 @ 20:41:09
Postat av: Den där Dalle

Alltså, finns ingen raket ledig.

Jag har den sista, förvisso med plats för 2, men jag drar själv.

Om jag kommer ihåg, kan jag dumpa ner den till er L & L efter att jag kommit fram.

Men hygglo, kom inte till min planet, inte för att jag ogillar er, men trivs med en "egen måne" =)



Bra jobbat i helgen fröken November :)

2010-05-30 @ 21:01:10
Postat av: självaste Fröken November

Oroa dig inte för trängel, för jag ska till en helt annan planet som har Internet och after work.

2010-05-30 @ 22:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0