Premiär!

Då var jag här. Hej hej.

Fröken November i dagsljus.

Jag börjar denna dag att blogga. Idag var dagen då Facebookstatusen inte räckte till. Jag krämar ut mg över grannens plats.

Varför ska jag blogga då? En av tusen bekräftelsekåta tjejer. Jag kan inget om mode (folk frågar om jag har barn när jag köpt ett nytt halsband), jag kan inte laga mat (om man inte räknar popcorn) och jag reser aldrig någonstans (reservation: Nässjö).

Men.

För ett tag sedan sa en kollega till mig att "du är ju precis som Ally McBeal". Och jo. Det händer så mycket konstigt i mitt liv. Inga av de betydande sakerna är varken märkvärdiga eller konstiga. Men de där ljudeffekterna och svårförklarade situationerna, de finns och dom vill göra sig hörda.

Nu finns det ingen återvändo.




Kommentarer
Postat av: Sara J

Vet du! Jag har alltid skrattat åt dina inlägg på facebook. Menade säga till dig att "du kan väl göra en blogg som jag kan glo sönder ögona i och samtidigt få lite abs" :) äntligen :) Och ja behövde inte ens be om det

// Sara Jansson Your biggest FAN

2010-05-21 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0