Mitt liv som bloggstjärna

Jag vet att ni undrar.

Hur känns det?

Jo. Visst ska jag berätta.

Givetvis är det hedrande, all uppmärksamhet, flådiga fester och gratisprylar. Man känner sig liksom som om man vore på en räkmacka. Lite kladdig, men högklassig.

Men så finns det baksidor. Det är en börda att hela tiden bli igenkänd på stan. Folk ropar efter mig. Smyger efter på ICA och köper det jag köper. Ständigt folk i trapphuset, väntar på autografer. Inte räknade jag med när detta började att jag skulle behöva "stage diva" till bilen varje dag. Att få så många kärleksbrev. Så många copy cats.

Men, jag vill såklart tacka för allt detta. Ni som ställer upp och tvättar min bil självmant. Alla som skickar chokladbud (skit i blombud, de går inte att äta). Ni som erbjuder er att göra fotmassage.

Som tack kommer jag här på bloggen att tävla ut en av mina strumpor, till en lycklig vinnare. Jag har haft den en dryg vecka, bara för att skapa en ingnagd "feeling". Tunn bomullssocka, tror den är från H&M. Allt ni behöver göra för att vara med i tävlingen är att skriva en bra motivering i kommentarerna.

Må bästa fan vinna!

/ yours truly Fröken November

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha.. skön blogg:)

2010-05-30 @ 11:59:55
URL: http://malubi.blogg.se/
Postat av: självaste Fröken November

Tackar!

2010-05-30 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0