En dyr dag.

Shoppingdag.

Jag är väldigt bra på det. Jag jobbar ju faktiskt som shoppare, på ett sätt.

Idag, som många andra dagar, går det till överdrift.

En attiralj från varje kategori inköpt. Men sedan när jag och min tålmodiga provhyttspassande väninna länsat alla Göteborgs butiker, tar det liksom inte stopp.

Jeans, handväskor, smycken och toppar. Därefter lyckades jag pracka på mitt shoppingsällskap ett mobilabonnemang och ett par skor som jag själv inte passade i. Efter denna dyra shoppingdag stannar vi till vid ett större COOP för att inhandla Morsdagblomma + Morsdagchoklad. Enkel uppgift.

Ut kommer jag med ovan angivna, plus en resväska.

Visst blir man trött.

Men mest tröttande av allt är väl att det enda jag kan tänka på nu är att jag dör om jag inte får en jeansjacka. Dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0