Jag orkar inte.

Hej.


Jag kan inte skriva något inlägg idag.


Jag är nämligen inte i livet.


Eller rättare sagt, min kropp är inte det.


Anledningen är något som kallas Body Combat release 44 + inspirerande instruktör.


Min rumpa darrar som ett gigantiskt asplöv. Mina armar är så klena att jag körde på treans växel hela vägen hem för att jag varken orkar växla eller koppla. Jag var tvungen att vila för att orka duscha.


Följdaktligen orkar jag inte knappa.


Jag kan inte heller andas. Bröstmusklerna spänner emot då.


Men jag hade fan dängt skiten ur samtliga i salen om vi bara finge slåss på riktigt.


Men nu ska jag bara domna bort. Bara. Domna.


Vatten.



Luft.



Snälla.

Kommentarer
Postat av: Sara

Been there. Know the feeling! Man är så trött i armarna att man böjer ner huvudet mellan knäna när man ska ha shampoo i håret och knuggar in det med knäskålarna..

2010-06-21 @ 09:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0