Hopplösa Fröken November

Jo, det där med drömvardagen.


Det går sådär.


Förvisso käkade jag annanas till middag igår, av lathet. Och så blev det som så att nästan hela annanasen tog slut. Lite väl nyttigt. OCh dessutom svullnade både mun och läppar upp och sved till förbannelse. Mätt, blek och svullen, alltså. Inte smal och solbränd.


Dessutom försov jag mig idag, vaknade efter att jag skulle ha åkt till jobbet. Bra jobbat. Hann liksom inte med morgonyogan, om man inte räknar min språngmarch som Springande Räven.


Under dagen pockade också en visdomstand på uppmärksamhet. Shit, tänkte jag, tjejen i Dovereklamen har väl ingen visdomstand.


Sen gick jag hem med 21 olästa mejl. Men vad ska man göra när huvudet sjunger blodsockerblues.


Väl hemma upptäcker jag att brunutansolen helt missat mina benbaksidor, vilket gör den snygga brännan på framsidan betydligt mindre graciös.


Någon som har något tips mot allmän hopplöshet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0