En potentiell nära döden upplevelse

Jag funderar på hur många gånger man vart nära på att dö.


Egentligen är det helt sjukt att man överlevt 23 hela år. Bra jobbat, liksom.


Många gånger har man ju gjort tokiga saker i bilen, vart liiite för nära andra väghalvan och så. Gått på järnväg. Haft sjukt hög feber och eländig sjukdom. Sluntit med kniven precis över handleden. Gått på boxpass med 110-kille. Tagit annan persons receptbelagda medicin. Druckit häxgrogg.


Idag åt jag potatis. I den sista biten var det lite gråsvart. Den puttade jag åt sidan.


Tänk om jag i och med det duckade för Liemannens fälla.


Livet är så förjordat bräckligt ibland.

Kommentarer
Postat av: Dalle

=)

En sann överlevare!

2010-06-10 @ 20:38:22
Postat av: självaste Frökan November

Jo, lite som Indinana Jones känner man sig ju onekligen ibland.

2010-06-11 @ 07:50:40
Postat av: Lennart (han med nycklarna till skåpen)

vart över till andra väghalvan och så. Gått på järnväg. Haft sjukt hög feber och eländig sjukdom. Sluntit med kniven över handleden.Sågat sönder vänsternäven....Varit i Bagdad under kriget mot Iran.... Tagit annan persons receptbelagda medicin. Druckit häxgrogg.....flygigt till New York tillsammans med en samling ortodoxa judar...osv..osv..upphöjt till 10...ja e 53 år and still kicking.....lilla vännen....slappna av....23

år..de e inget...vänta du bara..livet e underbart



2010-06-11 @ 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0