Fröken Travolta bjuder upp till dans

För att känna att denna semestervecka utmynnat i något vettigt och slippa ha slapparångest har jag idag städat så fingrarna är som russin. I fem timmar.


Det slog mig då att jag skulle kunna tjäna stora pengar på att sätta upp små kameror i lägenheten medans jag städar. Jag har nämligen en gudomlig spellista som används enbart under städning.


Det är sjukt uppmuntrande att stå på knä i sängen och mima i dammvippan till Barbados "Kom hem". Eller räknas det som mima när man skriker? Hur som haver.


Ett snyggt Michael Jackson-move har jag utvecklat i samband med dammsugning, gärna till I want you back med The Jackson 5. Jag tror det är bäst att jag inte beskriver det närmare.


För att inte tala om spionstädning, då krävs sprayflaska, gärna med rengöringsmedel, men har låten väl kommit igång får man ta det som står närmast. Låten är såklart Die another day med Madonna. Viktigt att tänka på är att hålla sig tätt intill väggarna.


För att slutligen inspektera arbetet kör man såklart en bugg till Leende guldbruna ögon genom bostaden.


Jag undrar vad de säger om videokassetten på TV3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0