Fröken November adderar en egenskap

Det här kommer låta märkligt.


Jag har ingen söndagsångest.


Jag har analyserat detta faktum i åtskilliga timmar.


Kan bero på att jag inte ätit en godisbit, överhuvudtaget. Eller att jag fått en massa saker gjort. Köket är rent. Det är blott en vecka kvar till semestern. Jag har haft kvalitetstid med nära och kära. Jag har inte vartit bakfull.


Det verkar inte som om de vanliga sakerna biter. Jag har helt glömt att jag inte har särskilt putsade fönster, att jag glömt använda min flourskölj, att kommande jobbvecka troligen kommer bli fruktansvärd, att Unge Herr Juli snart fyller år och jag har ingen present samt att nagellacket flagar.


Varför bryr jag mig inte om det?


Svaret: Jag tror jag har gått och blivit nonchalant. Mental high five och segerdans!


Aldrig mer ska en hope dammråttor, obetalda räkningar eller tolv tomma ölburkar få mig att ha ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0