Ett tack och en nyhet

Jo, jag skulle vilja säga en sak.


(det är nu jag skruvar mig, drar med foten i marken och harklar mig)


Tack så himla mycket för alla fina kommentarer ni ger, främst i verkligheten, om bloggen. Det är jättekul att ni uppskattar den och läser den, det ger vilja och energi till att fortsätta. You rock bitches!


Och det är ju såklart min meniong att utveckla den. Så nu kommer jag lansera lite olika kategorier, jag har ju hittills inte haft några. Först ut är Fröken November möter, som kommer handla om lite olika möten jag gjort med speciella människor, under olika udda situationer. Första inlägget publiceras alldeles snart så ni får känna på det.


Det kommer fler kategorier efter hand, har ni tips så är ni såklart välkomna med dem.


Annars kör jag bara mitt eget asbra race som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0